Informacje o modelu Burley Bee

Informacja o produkcie

 

  • Siedzenie dla 1 lub 2 dzieci - 45 kg ładowności

  • Waga netto - 8 kg

  • 5 punktowe pasy bezpieczeństwa

  • Boczne, przyciemniane okna z filtrem UV

  • Schowaną kieszeń na kask

  • Siatkę na bagaż

  • 20" aluminiowe koła z systemem ściągania po naciśnięciu guzikaNowy typ zaczepu do roweru

  • Nowy system siedzeń z 5-punktowymi pasóami oraz przeprojektowana klamra.

  • Przód przyczepki ma teraz większy panel chroniący przed zużyciem, gdy opiera się ją na ziemi.

  • Ulepszona konstrukcja uchwytu na flagę jest łatwiejsza w użyciu, mocniejsza i bardziej stabilna.

  • Dołączony zaczep na oświetlenie

Wszystkie przyczepki do przewozu dzieci Burley posiadają:

  • Certyfikat i testy przekraczające wymagania normy \ ASTM F1975-09

  • Aluminiowe anodowane rurki i zawiasy

  • Kuty aluminiowy zaczep

  • Osłony na koła

  • Pokrycie z materiału 600D

  • Płaski kształt po złożeniu

  • Łatwo wymienialny dyszel

  • Flagę Ostrzegawczą

  • Wewnętrzne kieszenie.

  • Zamykaną przestrzeń bagażową

  • Kieszeń na kask

Dodatkowo można dokupić: Baby Snuggler - fotelik dla niemowlaka

 

Wymiary :89x76x91 - rozłożona i 94x62x28 - złożona lxwxh cm
• Specyfikacja: nośność - 45 kg, wewnętrzna pojemność 34 l, waga 8 kg, rozmiar kół 20" 

Informacje praktyczne

Przyczepka Burley Bee to najtańsza opcja przyczepki wśród przyczepek markowych. Nasza „Pszczółka” jest z nami od samego początku istnienia „Rowerowego Włóczykija”, kilka wypraw pozwoliło nam wyrobić sobie opinie na temat modelu Bee.

Tania, nie oznacza zła – o tej zasadzie musimy pamiętać, tym bardziej, że dotyczy ciągle markowej przyczepki. Rozważając zakup musimy pamiętać o bardzo ważnej sprawie – „Pszczółka” jest tylko przyczepką rowerową, nie będzie nam przydatna w innej postaci np. jako wózek. Czym cechuje się omawiany model?

Waga jest jednym z ważnych czynników, które musimy uwzględnić. Nie jest to mała przyczepka. Przeznaczona jest dla dwójki dzieci, pomimo tego waży tylko 8 kg .Często powtarzam, że nie ma większego znaczenia czy z tyłu za rowerem ciągniemy przyczepkę ważącą 13 czy 15 kg .W tym przypadku ta różnica jest istotna. Czujemy w czasie jazdy, że za nami jest Burley Bee. Także, kiedy mieszkamy np. w bloku na piętrze bez windy waga przyczepki będzie robić różnicę. To tylko 8 kg i  z całą pewnością taki ciężar to duży plus, kiedy musimy wnieść przyczepkę na górę.

Przyczepka ma prostą budowę, bardzo bezpieczną konstrukcję. Materiał z którego wykonana jest przyczepka to 600 D – używany jest do produkcji plecaków. Przyczepkę można bardzo łatwo złożyć i rozłożyć, w ciągu dosłownie chwili jest gotowa do podróży. W środku przyczepki jest dużo miejsca, jest to typowa dwójka. To, jak wygląda wnętrze przyczepki może przewodzić nam na myśl chińskie produkty – nic bardziej mylnego. Pomimo swej prostoty jest w przyczepce wygodnie, pozycja siedząca z możliwością delikatnego odchylenia oparcia plecków do tyłu, pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa (szkoda, że nie mają osłonek z miękkiego materiału), mamy dużo przestrzeni na główką, po bokach. We wnętrzu są kieszonki aby móc schować rzeczy potrzebne dziecku w podróży. Bagażnik pojemny, jest w nim na tyle dużo miejsca, że starczy go, aby wyjechać z dziećmi na weekend, a może i dłużej. Pamiętam jak jeden z klientów naszej wypożyczalni pomijając rzeczy potrzebne, wcisnął do bagażnika jeszcze małego grilla na piknik. Konstrukcyjnie przyczepka prezentuje się bardzo dobrze. Jedyne co mi w konstrukcji przeszkadza, to dolna krawędź podłogi przyczepki (w miejscu gdzie dziecko trzyma stopy) jest osadzona stosunkowo nisko, przez co jest podatna na przetarcia. W przyczepkach Burleya stosuje się już taśmy plastikowe, które chronią tą część przyczepki przed uszkodzeniem, w odchudzonej starszej wersji Bee, taśmy nie ma, przez co prawdopodobieństwo tego, że przetrzemy przyczepkę w tym miejscu wzrasta. Możemy oczywiście taką osłonkę wykonać sami. Przód przyczepki z panelem chroniącym pojawił się w modelach z roku 2016.

W przypadku gdy dziecko zaśnie warto mieć pod ręką małą poduszkę, jaśka, które sprawia, że będzie wygodniej. W naszym Bee z powodzeniem stosowaliśmy hamczek Burleya dla mniejszych dzieci, sprawił on, że komfort jazdy był dużo większy niż w pierwotnej wersji przyczepki.  Musimy pamiętać, że przyczepka jest bez amortyzacji, więc szczególnie w terenie trudniejszym jak lasy, musimy w czasie jazdy uważać szczególnie na nierównościach, uskokach i najeżdżać na przeszkody z odpowiednią prędkością. Uwaga dotyczy także miast, gdzie drogi bywają w gorszym stanie, ale i krawężniki czy zjazdy, podjazdy sprawiają, że musimy być ostrożni. Przyczepka jest cicha, prosta konstrukcja sprawia, ze nie ma zbyt wielu punktów łączenia konstrukcji, także kultura pracy jest naprawdę zadowalająca. Elastyczne sprzęgło pracuje także bardzo dobrze, nic nie stuka, puka, nie trzeszczy. 20” koła wykonane z czarnego aluminium są chronione plastikowym odbojnikami. Koła można łatwo wpiąć i wypiąć.

Materiał 600 D trzyma wodę, nie jest tak, że nie przemoknie, to kwestia czasu, ale mamy go na tyle dużo, że możemy znaleźć  miejsce, aby się schronić. Boki przyczepki posiadają przyciemnioną folię, co jest istotne kiedy operuje mocne słońce. Front przyczepki posiada moskitierę i folię, którą można rolować w czasie ciepłych, gorących dni. W miejscu gdzie są nóżki front przyczepki podniesiony jest dość wysoko, przez co drobinki, kamyczki, patyki wydobywające się spod kół roweru nie trafią do środka. Przyczepka jest widoczna na drodze, pomijając taśmy refleksyjne, z tyłu nad klapą bagażnika jest tasiemka do której możemy zamontować dodatkowe oświetlenie. Oczywiście istotna jest także flaga, którą otrzymujemy w zestawie.

Przyczepka może się podobać i można ją polubić. Idealna do miasta ale i na krótsze wycieczki w teren trudniejszy. Łatwa w obsłudze, po złożeniu zajmuje naprawdę bardzo mało miejsca co ma znaczenie przy przechowywaniu w domu, czy transporcie w samochodzie.

W wypożyczalni Rowerowego Włóczykija przyczepka cieszy się popularnością, czy ta popularność jest uzasadniona? Przekonajcie się sami wpadając do nas na testy naszej małej rezolutnej „Pszczoły” o wielkim sercu. Przyczepka jest także dostępna w naszym sklepie w cenie 1399 zł. Zapraszam i polecam.

Zapraszam do obejrzenia naszego filmu z Burley Bee w roli głównej. Przyczepka poradziła sobie świetnie w naprawdę bardzo trudnym terenie.

Przyczepka zadbana, czysta, bez uszkodzeń, nosi normalne ślady użytkowania. Jest lekka, świetna do przewozu dzieci od pierwszego roku życia. Duża przestrzeń w środku, bardzo duży bagażnik pozwoli zabrać na wycieczkę bardzo dużo potrzebnych rzeczy. Bee nie posiada amortyzacji, wydaje się prostą przyczepką rowerową, daje jednak duży komfort jazdy, bezpieczeństwo potwierdzone atestami.

Przyczepka zawiera:

- flagę

- zaczep,

- łącznik rowerowy

 


Jeżeli potrzebne są dokładne zdjęcia, proszę o informację i prześlę je na priv. Istnieje możliwość weryfikacji opisu, zdjęć z stanem faktycznym. Jeżeli przyczepka, którą Państwo zakupią nie będzie odpowiadać stanowi faktycznemu, w ciągu 3 dni od otrzymania przyczepki będą mogli ją Państwo odesłać.

 

© 2023 by NOMAD ON THE ROAD. Proudly created with Wix.com

  • Facebook - Black Circle
  • Google+ - Black Circle

Wypożyczalnia przyczepek rowerowych Rowerowy Włóczykij